سلیمان میرزاپور رشنو
یکی از مهمترین مزیت های گردشگری برای مناطق مقصد، درآمدزایی آن است. سالهاست که شهرداری خرم آباد بخشی از بودجه این شهر را صرف ایجاد کمپ های گردشگری و ارائه خدمات رایگان(چادر، پتو، وسایل گرمایشی و ...) می کند. با توجه به اوضاع اقتصادی شهرداری و بدهی حدود ۳۰۰ میلیاردی آن، به نظر می رسد اینگونه خدمات رسانی های رایگان تنها از روی عادت سالانه انجام می گیرد و عملا ایده خلاقانه ای پشت این ماجرا نیست، چرا که به گفته یکی از شهرداران اسبق خرم آباد، این شهر تنها مرکز استانی است که اینگونه خدمات را کاملا رایگان به گردشگران ارائه می کند.
انتظار می رود که نوروز امسال تداببری اندیشیده شود و با دریافت هزینه خدمات، از اتلاف بودجه شهرداری در امور غیر ضروری جلوگیری گردد.
در پایان خاطر نشان می گردد که ارائه ایتگونه خدمات رایگان هیچ توجیه علمی و منطقی برای توسعه گردشگری ندارد.
توضیحات کامل تر در مورد توسعه گردشگری خرم آباد در لینک زیر:
https://www.civilica.com/Paper-CTEI01-CTEI01_347.html
https://telegram.me/armanshahrkhoramabad
+نوشته شده در سه شنبه پانزدهم اسفند ۱۳۹۶ساعت 20:48 توسط سلیمان میرزاپور |
آرمانشهر خرم آباد...
ما را در سایت آرمانشهر خرم آباد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 41 تاريخ: چهارشنبه 8 فروردين 1397 ساعت: 20:23