آرمانشهر خرم آباد

متن مرتبط با «سدوم» در سایت آرمانشهر خرم آباد نوشته شده است

سد معبر یا "خیابان خواری"

  • نیلوبلاگ

    خیابانهایی که متناسب با جمعیت و ارتفاع ساختمانها نیستند بهاندازه کافی عبور و مرور شهروندان را با مشکل مواجه ساختهاند، تبلیغات و تابلوهای مغازهها هم حدود دو متری از آکس خیابانها را بلعیدهاند و در نهایت خطالقعر خیابان میماند و وسایل نقلیه بیشمار و شهروندانی که راهی بهجز پرواز ندارند...کافی است که یک ایستگاه تاکسی " خود رو" هم در ابتدای و انتهای خیابان وجود داشته باشد تا این آشفتهبازار را تکمیل کند.xa0در گذشته کسبه فقط معبر پیاده را سد میکردند، چند سالی است که از هر سمت خیابان دو متری پیشروی نمودها...

    ادامه مطلب